Pomoc IT

W razie problemów technicznych związanych ze sprzętem komputerowym lub usługami sieciowymi w Instytucie Informatyki, prosimy o korzystanie z systemu zgłaszania usterek i ticketowania FreeScout. Dzięki niemu możemy szybko i efektywnie reagować na zgłoszenia i zapewnić Państwu sprawne wsparcie techniczne.

Uwaga:
Obsługa w ramach systemu FreeScout przeznaczona jest wyłącznie dla pracowników, doktorantów i studentów Instytutu Informatyki.
Nie zajmujemy się zgłoszeniami dotyczącymi:

  • infrastruktury informatycznej innych jednostek UO,

  • sieci i usług ogólnouniwersyteckich (np. eduroam poza Instytutem Informatyki),

  • stron internetowych oraz komputerów administrowanych przez inne działy lub wydziały.

W przypadku problemów dotyczących innych jednostek lub usług ogólnouniwersyteckich, prosimy o kontakt z odpowiednimi administratorami (np. Centrum Nowoczesnych Technologii, Centrum Sieci i Wsparcia Technicznego) lub działem IT właściwym dla danego wydziału/jednostki.

Aby zgłosić problem (dotyczący Instytutu Informatyki), prosimy wypełnić załączony formularz lub wysłać maila na adres pomocimii@uni.opole.pl.

Z poważaniem,
Zespół PSK

Przejdź do treści